توضیحات ضروری جهت استفاده در سایت آبانفایل

توضیحات ضروری جهت استفاده در سایت آبانفایل

کلیه فایل های موجود در وب سایت آبان فایل، دست اول می باشد و از جایی و شخصی کپی و یا برداشت نمی گردد و توسط تیم تولید محتوای همین وب سایت تهیه می گردد بنابراین هیچ کس اجازه ندارد فایل های دیگران را در این وبسایت انتشار دهد و با افراد خاطی برابر مقررات برخورد می گردد.

 در صورتی که افراد نسبت به مالکیت یک یا چند مورد از فایل های موجود در سایت ادعایی دارند، می توانند در قالب یک گزارش آن را به ما اعلام نمایند تا  نسبت به پاک کردن آن فایل اقدام و برخورد با فروشنده خاطی برخورد شود.

مسئولیت محتواهای منتشر شده بر عهده تولیدکننده و نویسنده فایل ها می باشد. با این حال مدیریت وب سایت با محتواهی خلاف مقررات طبق قوانین و مقررات عرفی برخورد می نماید.

افرادی که ادعای مالکیت محتوا یا فایل خاصی را دارند باید ادعایشان مستند به اسناد و متکی به ارائه مدارک و چک نویس های خود بوده و  لازم است افراد مدعی با ارسال پیام به مدیریت سایت، علاوه بر ارائه مدراک متقن، مراتب را به مدیریت سایت اطلاع بدهند تا اقدامات لازم جهت حذف فایل مربوطه صورت بپذیرد.

از آنجا که کلیه فایل های تولید شده در این وبسایت توسط تیم تولید محتوا تولید گردیده است، هرگونه کپی برداری و انتشار این فایل ها در وب سایت های دیگر موجب پیگرد قانونی و شکایت میگردد.

استفاده از فایل ها برای خریداران  فقط باید به صورت شخصی و تک نفره برای خریدار صورت پذیرد و خریدار حق انتشار آن و یا ارائه آن به دیگران به رایگان و یا بطریق فروش آن ها، ندارد.

در صورت سفارش برای نگارش یک فایل اعم از تحقیق، پاورپوینت، مقاله و …،  امتیاز انتشار آن به فرد خریدار واگذار نمی گردد و لذا خریدار فقط اجازه استفاده شخصی از آن فایل را داشته و اجازه انتشار را ندارد و مالک فایل جهت انتشار، فقط وب سایت آبان فایل می باشد.

این وبسایت کاملا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و با هر اقدام غیرقانونی از سوی کاربران طبق قوانین اساسی و موضوعه جمهوری اسلامی ایران با آنها برخورد می‌نماید.

در صورتی که مشاهده شود یکی یا چند مورد از فایلها و محتواهای ارائه شده در این وب سایت، در وب سایت های دیگر به فروش میرسد در ابتدای امر جهت سرقت ادبی و انتشار بدون اجازه محتواهای مکتوب، طبق قوانین مربوطه از آن افراد شکایت میگردد واز آنجاکه احتمال فیلتر شدن سایت هایی فایل ها را جهت سرقت و فروش انشار می دهند، وجود دارد، توصیه اکید می نماییم از این اقدام پرهیز بنمایید. 

کلیه مراحل خرید در این وب سایت کاملا امن بوده و حتما از طریق سیستم بانکی شاپرک که تنها سیستم قانونی خرید و فروش اینترنتی در ایران می باشد، استفاده می گردد.  در صورتی که از سایت هایی که از برند ما کپی نموده اند خرید می نمایید مراقب باشید که حتما اقدامات امنیتی خرید را مانند استفاده از سیستم شاپرک و … را در خرید خود عملی نمایید و از این رهگذر، در دام فیشینگ و سودجویان نیفتید.

جهت انجام مراحل خرید از آنجا که ما از درگاه های امن زرین پال و شاپرک استفاده می نماییم، باید دقت داشته باشید که حتما، فیلتر شکن خودرا خاموش نمایید. تبعات احتمالی رعایت نکردن اقدامات امنیتی، بر عهده خود کاربران می باشد.

در صورتی که فایل مورد نظر خود را در وب سایت آبانفایل نیافتید، می توانید با شماره 09037810530 تحقیق و مقاله و یا فایل خود را سفارش دهید.

با تشکر

مدیریت وب سایت آبانفایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *